Klacht Dutch Glories: 3 december een jurkje besteld en nog niets binnen

Smit95

Ik heb 3 december op de website van Dutch Glories een jurkje besteld en betaald. Die leek me leuk voor de kerstdagen en hij zou op tijd binnen zijn, fijn! Echter, na een aantal weken had ik nog niets binnen. Nadat ik een mail stuurde met de vraag hoe dat kwam was het antwoord dat ze het te druk hadden en ik zou mijn geld terug krijgen. Na wat heen-en-weer mailen zou ik binnen 15 werkdagen mijn geld teruggestort krijgen. Je raadt het al, na een aantal weken wacht ik wacht nog steeds op die dag. Gezien de vele klachten kan ik waarschijnlijk fluiten naar mijn geld aangezien het bijna weer december is. Dutch Glories, wat een verschrikkelijke service.

Geld terug (dit keer wel binnen 15 werkdagen)

Dutch Glories
    Hi Rosa,

Wat een vervelende situatie. Erg begrijpelijk dat je het gevoel hebt dat je kan fluiten naar je centen, echter bewijzen we je graag het tegendeel!

Uit je verhaal begrijpen we dat je bestelling is geannuleerd, het systeem geeft alleen wat anders aan. Dat jouw bestelling vorig jaar op dinsdag 15 december is verzonden. We zijn bang dat hier toch het 1 en ander mis is gegaan.

Graag ontvangen we je adresgegeven per mail zodat we kunnen nagaan wat er aan de hand is, en dan krijg je uiteraard netjes je geld terug.

Onze excuses voor het ongemak, we kijken uit naar je antwoord!

Met vriendelijke groeten,
    Het team van Dutch Glories
    0341 768 550 (ma t/m vrij 09:00-12:00)

www.dutchglories.com
    info@dutchglories.com