Opgelost door Dutch Glories: Bestelde jurk niet geleverd en geen geld terug ontvangen

Luft.98

Eind 2015 bestelde ik bij de firma Dutchglories een jurk, model Black Leather Dress ter waarde van € 14,99. Ik heb het aankoopbedrag en € 4,99 aan verzendkosten gestort op de rekening van genoemde firma.
Deze bestelling heb ik niet ontvangen.
Via de mail contact gehad met Dutchglories en zij mailden mij als mededeling dat zij zowel intern als extern te maken hebben gehad met grote problemen waardoor zowel de leveringen als hun klantenservice niet naar behoren is geweest.
De mogelijk werd geboden om mijn bestelling te annuleren. Dat heb ik dit gedaan.
Ik zou daarbij een kortingsbon met extra bestedingsruimte van hen krijgen.
Tot heden 27 april 2016 heb ik van de geanulleerde bestelling, € 14,99 en verzendkosten a € 4,99 niet ontvangen. Diverse malen getracht deze firma te bellen, doch geen gehoor gekregen. Mailen leverde het antwoord op, dat het bedrag zou worden over gemaakt.

Zag graag mijn geld terug van dit bedrijf

Dutch Glories
    Hi Kelsey,

Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend om dit te horen, dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Je klacht wordt dan vandaag ook direct even voor je opgepakt. Hou je mailbox even in de gaten!

Met vriendelijke groeten,
    Het team van Dutch Glories
    Alsnog het tegoedbedrag ontvangen

Luft.98

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?