Klacht Dutch Glories: Bestelling niet ontvangen, wel betaald

Klachtnummer
# 162018
Gebruiker
loes1907
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 20-02-2016 een bestelling gedaan op de website van Dutch Glories.
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen en niets gehoord over mijn bestelling, maar ik heb wel al betaald voor de bestelling (€49,96). De bestelling zou binnen 15 tot 20 werkdagen geleverd worden. Deze zijn al ruim voorbij.
Ik heb al twee keer contact proberen te krijgen via het e-mailadres dat op de website wordt weergeven.
Ik heb een e-mail gestuurd op 16-03-2016 en 29-03-2016. Hier krijg ik geen reactie op. Ik heb in de e-mails meerdere malen om een oplossing gevraagd, maar deze krijg ik niet.

De oplossing

Door het lange wachten op mijn bestelling heb ik geen vertrouwen meer in de website en bestelling van Dutch Glories.

Daarom wil ik dan ook mijn geld terug ontvangen (€49,96) en de bestelling ongedaan maken.

1 reactie

  1. Auteur
    Dutch Glories
    Datum
    Hi Loes,

    Bedankt voor je berichtje. De klantenservice pakt vandaag jouw klacht nog op!

    Met vriendelijke groeten,
    Het team van Dutch Glories

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen