Klacht Dutch Glories: Bestelling nooit ontvangen en tot op heden ook mijn geld niet terug gekregen

Goededag,
24 mei 2016 heb ik een jurk hier besteld.
Deze heb ik tot op heden nooit mogen ontvangen! Omdat ik het in het dagelijks leven nogal druk heb, was die hele bestelling me ontschoten. Vrijdag 12 augustus schoot het me weer te binnen, en heb ik ze een mail gestuurd met daarbij mijn betaalbewijs met de vraag waar mijn bestelling blijft en waarom ik niks gehoord heb. Ik kreeg diezelfde middag een mail terug waarin ze aangaven de bestelling maandag per direct te versturen en maandag zou ik een track & trace code ontvangen. De bestelling zou ik dan binnen 3 werkdagen ontvangen. Ook deze mail heb ik nooit ontvangen en de bestelling tevens ook niet! Vervolgens heb ik wederom een mail gestuurd waarin ik mijn ongenoegen heb ge-uit betreft hun werkwijze en dan ik wilde weten waar ik aan toe was. Volgens mij zijn het oplichters en ben ik nu gewoon mijn geld kwijt! Mocht ik reactie krijgen dan meld ik dit!!

Ik wil mijn geld terug. En gezien al deze klachten van al deze mensen denk ik dat deze webshop snel gesloten moet worden!

Dutch Glories
    Hi Michelle,

We hebben elkaar even telefonisch gesproken en jouw item is netjes binnen gekomen.

Super om te horen en veel plezier ermee!

Met vriendelijke groeten,
    Het team van Dutch Glories
    Michelle
    Het blijft natuurlijk belachelijk dat je zulke stappen moet nemen om je product te ontvangen. Al bij al ben ik er nu wel blij mee, maar bestellen doe ik hier nooit meer.