Opgelost door Dutch Glories: Bestelling retour, nog geen geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182701
Gebruiker
Molana
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn klacht klinkt zoals de vele die hier al gemeld zijn.
Medio mei twee (ronde) hippie beach blankets besteld. Begin juli ontvangen. De kwaliteit bleek helemaal niet zoals verwacht en de kleuren kwamen totaal niet overeen met de foto's op de site. Daarom direct weer teruggestuurd.
Na meerdere emails en berichten via Facebook eind juli eindelijk een bevestiging dat ze de handdoeken terug hadden ontvangen.
Echter tot op heden nog steeds mijn geld niet terug ontvangen.
Emails worden niet beantwoord of met een wedervraag beantwoord, je wordt aan het lijntje gehouden. Dan is er weer iets met de betaling, dan weten ze je iban-nummer niet.
Vorige week eindelijk een concreet antwoord gekregen over de terugbetaling (vandaag zou het op mijn rekening overgemaakt worden), afgelopen maandag weer dezelfde mail maar dan dat de betaling volgende week maandag/dinsdag op mijn rekening staat. Ik ben benieuwd, maar hier bestel ik nooit meer iets.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Dutch Glories
    Datum
    Hi Molana,

    Bedankt voor je berichtje. Wellicht staat het bedrag inmiddels op je rekeningnummer. Wij hebben je betaling namelijk vanochtend met spoed overgeboekt zodat het, zoals beloofd, vandaag op je rekeningnummer staat.

    We sturen je tevens een e-mailtje.

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groeten,
    Het team van Dutch Glories
    0341 768 550 (ma t/m vrij 09:00-12:00)

    www.dutchglories.com
    info@dutchglories.com

    Like us @ Facebook
    Follow us @ Instagram
  2. Auteur
    Molana
    Datum
    Vandaag nav mijn klacht mijn geld terug ontvangen....
    Wat een klacht via Klachtenkompas al niet kan doen ;-)

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen