Opgelost door Dutch Glories: Bestelling retour, nog geen geld terug
Details
Klacht
Mijn klacht klinkt zoals de vele die hier al gemeld zijn.Medio mei twee (ronde) hippie beach blankets besteld. Begin juli ontvangen. De kwaliteit bleek helemaal niet zoals verwacht en de kleuren kwamen totaal niet overeen met de foto's op de site. Daarom direct weer teruggestuurd.
Na meerdere emails en berichten via Facebook eind juli eindelijk een bevestiging dat ze de handdoeken terug hadden ontvangen.
Echter tot op heden nog steeds mijn geld niet terug ontvangen.
Emails worden niet beantwoord of met een wedervraag beantwoord, je wordt aan het lijntje gehouden. Dan is er weer iets met de betaling, dan weten ze je iban-nummer niet.
Vorige week eindelijk een concreet antwoord gekregen over de terugbetaling (vandaag zou het op mijn rekening overgemaakt worden), afgelopen maandag weer dezelfde mail maar dan dat de betaling volgende week maandag/dinsdag op mijn rekening staat. Ik ben benieuwd, maar hier bestel ik nooit meer iets.
Gewenste oplossing
Mijn geld terug!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.