Opgelost door Dutch Glories: Bestelt op 1 april

MdeG

Ik heb op 1 april mijn bestelling geplaatst, betaalt en ook heb ik een ontvangstbewijs gekregen via de mail. Mijn pakketje zou al later geleverd worden dan dat er op de site stond, omdat het een preorder was. Zaterdag 14 mei was de leveringsdatum zeiden ze. Het is nu bijna een maand verder en ik heb nog steeds niets binnen. Ik heb ook in die (bijna een) maand tijd 3 mails verstuurd, maar geen 1 keer een reactie gekregen. Ik wil graag weten hoe mijn bestelling er nu voor staat en of het uberhaupt nog wel aankomt bij mij.

Het liefst wil ik natuurlijk dat mijn bestelling, een jumpsuit, snel word geleverd (binnen 2 weken bijvoorbeeld). Ook wil ik graag een reactie horen van het bedrijf hoelang het nog gaat duren, want nu lijkt het er meer op dat ik belazerd word. Als het echt niet anders kan, wil ik mijn geld terug.

Dutch Glories
    Beste Maaike,

Zojuist heb ik geprobeerd telefonisch contact proberen op te nemen, helaas kreeg ik geen gehoor en heb ik uiteraard je voicemail ingesproken met daarin een passende oplossing.

Graag verneem ik van je of je hiermee akkoord gaat of wellicht je geld terug wilt wat natuurlijk altijd mogelijk is.

Ik hoor het graag!

Melissa - Dutch Glories

MdeG
    Bedankt voor jullie reactie en voicemail, ik heb die net beluisterd. Ik vind het goed om nog te wachten tot 25-28 juni en ik ga hiermee dan ook akkoord.

MdeG

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?