Klacht Dutch Glories: Geen bestelling ontvangen geen reactie van Dutch Glories op mijn mails, ook nog geen geld terug

# 190843
Simone

In april plaatste ik een bestelling van twee ronde hippie strandlaken.
Beide producten kosten mij €49.98. tot op heden heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb tussentijds contact gezocht met Dutch Glories. Zij gaven in juli aan druk te zijn geweest en ik alsnog op mijn bestelling kon wachten. Deze zou dan tussen 10 en 13 september alsnog bezorgd worden. Nooit ontvangen en ook geen bericht waarom en ook geen excuses.
Na mijn laatste mailtjes afgelopen maand heb ik niets meer van hen vernomen.
Ik heb hen aangegeven dat ik verdere actie zou ondernemen als ik niet binnen een week mijn geld terug zou hebben.
Bij deze dien ik hier een klacht in hopende mijn geld toch nog terug te krijgen.

Ik wil graag zo snel mogelijk mijn geld (€49.98) terug gestort zien op mijn rekening.

Dutch Glories
    Hi Simone,

Erg vervelend om dit te horen. We hebben inmiddels openbaar aangegeven dat we intern met een aantal problemen kampen. Vooralsnog streven wij ernaar om dit binnen een kort tijdsbestek netjes op te lossen.

Inmiddels is er contact geweest via Facebook en zullen wij z.s.m. tot een oplossing komen.

Onze excuses voor het ongemak wat je ervaart bij onze shop!

Met vriendelijke groeten,
    Het team van Dutch Glories

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?