Opgelost door Dutch Glories: Geen geld retour gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 165727
Gebruiker
ws
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eerder al een jurkje besteld, had na 3 maanden nog niks. Hebben ze opgelost doordat ik iets uitzoeken kon in de nieuwe collectie zodat de levering dan sneller was. Helaas was dit jurkje niet mijn ding. En heb ik die retour gedaan. Helaas nog steeds geen geld ontvangen!

Mvg,

De oplossing

Ik zou graag het bedrag retour zien op mijn bankrekening die ik al via de mail gestuurd heb

2 reacties

  1. Auteur
    Dutch Glories
    Datum
    Hi Wendy,

    Je retour is reeds geleden al verwerkt. Het bedrag is ook teruggestort op je rekeningnummer door stichting SISOW.

    We nemen aan de hand van je e-mailadres even contact met je op om dit op te lossen.

    Met vriendelijke groeten,
    Het team van Dutch Glories
  2. Auteur
    ws
    Datum
    Ze hebben mij netjes het geld terug gestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ws
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen