Opgelost door Dutch Glories: Geen levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185534
Gebruiker
Nadine
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst en betaald op 24 augustus. Na lange tijd geen gehoord heb ik op 5 september bericht gehad dat de levering zou plaatsvinden tussen donderdag en zaterdag. Vooralsnog niets ontvangen en geen reactie meer op mijn berichten.

De oplossing

Levering voor donderdag 22 september. Anders geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Dutch Glories
    Datum
    Beste Nadine,

    Vervelend dat je niet op tijd antwoord krijgt op je vragen, je klachten vinden we in dit geval dan ook zeer begrijpelijk. We kunnen je inmiddels bevestigen dat je pakketje onderweg is en zullen je vandaag dan ook even je track en trace code toesturen.

    Onze excuses!

    Met vriendelijke groeten,
    Het team van Dutch Glories
  2. Auteur
    Nadine
    Datum
    Bedankt voor de reactie. In afwachting van de levering en TenT code.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nadine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen