Klacht Dutch Glories: Geen levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 186138
Gebruiker
Diedenijholt
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 25 juli heb ik twee kleedjes besteld (in de vorm van een donut en een hamburger) en betaald (34,99). Toen ik maar niets binnen kreeg heb ik op 15 augustus gebeld met Dutch Glories. Mijn levering zou er eind van die week zijn. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Ik ben mijn vertrouwen kwijt en wil dus graag mijn geld terug. Ik heb dit op 11 september laten weten via de chat op Facebook, maar daar geen reactie op ontvangen. Aangezien ik het niet meer vertrouw, probeer ik via deze weg mijn geld terug te krijgen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld (34,99) terug
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Dutch Glories
    Datum
    Hi Diede,

    Zojuist heb ik je mail gestuurd met daarin alle info, graag je reactie.
    Mochten er nog vragen zijn hoor ik die natuurlijk ook graag!

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Dutch Glories
  2. Auteur
    Diedenijholt
    Datum
    Geld is nog niet binnen, dus klacht nog niet afgehandeld.
  3. Auteur
    Diedenijholt
    Datum
    Nog steeds het geld niet gekregen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen