Klacht Dutch Glories: Geld terug willen

Klachtnummer
# 191015
Gebruiker
Annabel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

25 juli een artikel besteld. Maand later nog steeds niks ontvangen. Contact opgenomen en het artikel had vertraging van een maand.

Eind september kon ik het artikel ontvangen, maar dit was weer niet zo. Weer contact opgenomen en Dutch Glories was telefonisch niet beschikbaar. Dan maar via FB en ik kreeg toen wel direct antwoord.

1. De levering zal plaats vinden tussen 27 en 31 oktober.
2. Tegoedbon (waarde bestelling) + €10.00 extra ter tegemoetkoming
3. Je bestelling annuleren zodat het bedrag teruggestort wordt op je rekeningnummer.

Weinig vertrouwen erin dat het eind oktober wel leverbaar zou zijn. Ik gaf dus aan mijn geld terug te willen.

12 dagen verder en nog geen antwoord gehad en geen geld ontvangen. Wordt ook niet geïnformeerd en moet overal zelf achter komen en zelf achteraan gaan.

De oplossing

Mijn geld terug en beter geïnformeerd worden en hier ook aan houden s.v.p.

1 reactie

  1. Auteur
    Annabel
    Datum
    Ik vind het best raar dat ik een bericht post op 19 oktober en dat Dutch Glories geen reactie geeft, maar wel op een aantal mensen die later dan 19 oktober iets gepost hebben..

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen