Klacht Dutch Glories: Ik ben jullie oprechte excuses zat.

Klachtnummer
# 172190
Gebruiker
izzy1998
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dutch Glories,
Ik heb 9 maart een bikini bij jullie besteld en nog steeds niet ontvangen. Ik heb 6 keer jullie oprechte excuses gehad en die hoef ik niet meer, ik wil gewoon mijn bikini. Na een boze/onaardige klacht op deze site te hebben gezet, is mijn jumpsuit, die ik ook al 2,5 maand geleden had besteld meteen geleverd als ik ook die klacht zou verwijderen. Mijn bikini zou tussen 10 en 15 juni komen, dit hebben jullie mij beloofd. Maar nee, nu heb ik een mail gekregen met (alweer) jullie oprechte excuses. Hij komt eind juni, maar dat zal ook wel weer niet. Dat betekent dat ik al 4 maanden wacht op de bikini die ik zo graag wilde.

ABSURD.

Ik hoop dat jullie de bikini alsnog voor mijn vakantie leveren.

Isabelle van Hofwegen.

De oplossing

Dat mijn bikini alsnog geleverd wordt voordat ik op vakantie ga. Anders heeft t niet zo veel zin meer he.

1 reactie

  1. Auteur
    Dutch Glories
    Datum
    Inmiddels telefonisch opgelost!

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen