Opgelost door Dutch Glories: jurkje besteld en NIETS ontvangen

rutten

8 november 2015 een order geplaatst bij Dutch Glories. Nu 3 maanden later en bijna wekelijks mail contact en vele beloftes van ene Mirthe met data wanneer de zending ontvangen kan worden is er nog niks positiefs gebeurd. In de laatste mail werd mijn bestelling zelfs geannuleerd, terwijl in de vorige mail werd gemeld dat ik mijn bestelling tussen 25 en 28 januari mag ontvangen. Ik had hier al mijn twijfels over gezien mijn vorige mails waarin Mirthe beloofde om voor het nieuwe jaar de klacht zou oplossen. Allemaal niks van waar.

wil mijn geld incl verzendkosten per omgaande gerestitueerd. Op mijn laatste verzoek reageert Mirthe ook niet

Dutch Glories
    Beste Norma,

Dankjewel voor de klacht. We hebben je gisteren een e-mailt teruggestuurd dat het bedrag vandaag zou worden overgemaakt. We sturen je dit bericht daarom nogmaals toe, inclusief bewijsje.

Met vriendelijke groeten,
    Het team van Dutch Glories
    rutten
    dmv klachtenkompas was het binnen korte tijd opgelost ipv de verspilde correspondentie over en weer met Dutch Glories.

rutten

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?