Klacht Dutch Glories: Na maanden wachten op de bestelling, bestelling geannuleerd NOG GEEN GELD TERUG

Tulfer

Wij hebben in maart een jumpsuit besteld die zou eind april binnen komen. 5 x Is de bestelling uitgesteld, waarop wij begin juli de bestelling hebben geannuleerd en volgens hun eigen schrijven betalen ze dan alles inclusief verzendkosten terug. Op 18 juli krijgen wij van hun de bevestiging dat ze mijn annulering van 10 juli hebben ontvangen en ik binnen 10 werkdagen via Sisow het geld terug krijg. Begin augustus is er telefonisch contact geweest, opnieuw belofte 10 werkdagen. 29 Augustus heeft Sisow met hun contact gehad en ik moest nog 2 dagen wachten. Het is inmiddels 7 september en nog geen geld. Ook een mailtje naar Sisow werkt niet meer, zij reageren ook niet meer. Telefonisch krijg ik Dutch Glories niet meer te pakken. Ik wil graag het geld van onze dochter terug hebben, zij krijgt kleedgeld en voor haar is dit extra zuur.
Mvg Simone

De enige gewenste oplossing voor ons is geld terug. Zij hebben niets aan ons geleverd en hebben dus daardoor ook geen recht op geld.

Dutch Glories
    Zojuist hebben telefonisch contact gehad en de kwestie opgelost!

Dutch glories

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?