Klacht Dutch Glories: Niet geleverd product en geen geld retour bij dutch glories

Karmi

In mei 2016 een hippie beach blanket besteld. Meerdere keren mail gestuurd dat de levering nog niet had plaatsgevonden. Na de standaard mail terug te hebben gehad, een mail waarin ik kon kiezen voor terugbetaling. Hierop gereageerd met de reactie dat ik mijn geld terug wilde. Weer geen reactie of terugbetaling. Hierop wederom meerdere emails gestuurd met geen reactie. Uiteindelijk zouden ze gaan terugbetalen en of ik mijn rekening gegevens wilde doorsturen. Ik gedaan want ik wil mijn geld terug. Ze waren op de hoogte van de situatie en hebben mijn gegevens. Na de belofte over te maken nog steeda geen geld retour.Lijkt me een kleine moeite. Ik wacht nog steeds. Het is nu februari 2017.

Geld terug inclusief verzendkosten

Dutch Glories
    Hi Karin, wat vervelend dat dit niet niet behandeld is. Wij zullen vandaag even contact met je opnemen. Mvg

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?