Klacht Dutch Glories: Niet leveren van kleding

Susannehooijer

Op 1 november heb ik een jurkje besteld bij dutch glories. Ik was helemaal verliefd op het jurkje. Er stond in de bevestigingsmail dat het ongeveer 15 werkdagen zou duren. Nou prima. Maar na 15 werkdagen was er geen jurkje. Dus even daarna wederom contact gelegd met dutch glories. Ze gaven aan leverings problemen te hebben en vroegen mij of ik wat anders wilde kiezen voor dat bedrag. Maar aangezien ik zo verliefd was op dag jurkje wilde ik dan nog wel even wachten. Met de belofte van dutch glories dat ik hem sowieso voor 24 december binnen zou hebben.. Dus zo goedgelovig als ik ben had ik me op de dag voor kerst er helemaal op verheugd om met de kerst dat jurkje te gaan dragen. Maar ik werd zwaar teleurgesteld. Geen jurkje. Na de feestdagen wederom een mail gestuurd en toen kreeg ik een standaard mail terug. Daar aangegeven dat ik m'n geld terug wil maar ik heb tot op de dag van vandaag geen reactie van dutch glories.

Ik wil graag mijn geld terug.

Dutch Glories
    Hi Susanne,

Het onderstaand bericht is je zojuist toegestuurd via de e-mail. Mocht je nog vragen hebben kan je ons via die weg een respons sturen.
    ______________________________________________________________
    Hi Susanne,

Hartelijk dank voor je berichtje. Wat vervelend dat het zo ver heeft moeten komen. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en wij hebben dan ook direct actie ondernomen.

De betaling is zojuist overgeboekt, het bewijsje hiervan vind je in de bijlage.

Onze oprecht excuses dat je bestelling op deze manier is verlopen. Hopelijk hebben we dit op de juiste manier voor je op kunnen lossen.

Met vriendelijke groeten,
    Het team van Dutch Glories

www.dutchglories.com

Ook een klacht indienen over Dutch Glories?