Klacht Dutch Glories: Niet leveren van kleding
Details
Klacht
Op 1 november heb ik een jurkje besteld bij dutch glories. Ik was helemaal verliefd op het jurkje. Er stond in de bevestigingsmail dat het ongeveer 15 werkdagen zou duren. Nou prima. Maar na 15 werkdagen was er geen jurkje. Dus even daarna wederom contact gelegd met dutch glories. Ze gaven aan leverings problemen te hebben en vroegen mij of ik wat anders wilde kiezen voor dat bedrag. Maar aangezien ik zo verliefd was op dag jurkje wilde ik dan nog wel even wachten. Met de belofte van dutch glories dat ik hem sowieso voor 24 december binnen zou hebben.. Dus zo goedgelovig als ik ben had ik me op de dag voor kerst er helemaal op verheugd om met de kerst dat jurkje te gaan dragen. Maar ik werd zwaar teleurgesteld. Geen jurkje. Na de feestdagen wederom een mail gestuurd en toen kreeg ik een standaard mail terug. Daar aangegeven dat ik m'n geld terug wil maar ik heb tot op de dag van vandaag geen reactie van dutch glories.Gewenste oplossing
Ik wil graag mijn geld terug.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.