Klacht Dutch Glories: Slechte communicatie en komen afspraken niet na

Anoniem

6 juli een jurkje besteld en betaald. Levertijd 15 tot 20 werkdagen. Na ruim maand nog geen jurkje ontvangen en wel inmiddels paar keer een mail gestuurd waar geen enkele reactie op is gekomen. Telefonisch niet of slecht bereikbaar. Uiteindelijk iemand aan de telefoon gehad en aangezien het nog langer ging duren en het jurkje niet op tijd voor de gelegenheid geleverd kon worden, de bestelling geannuleerd. Daarvan direct via een mail bevestiging ontvangen. Zou binnen 10 werkdagen het geld ontvangen. Dat was afgelopen maandag, we zijn alweer 5 dagen verder.
Wil nou mijn geld wel een hebben!!!

Geld eindelijk is ontvangen

Dutch Glories
    Hi Michelle, we hebben inmiddels telefonisch contact gehad met je moeder en zijn tot een oplossing gekomen!
    Anoniem
    Helaas komen ze de afspraken wederom niet na!! Afspraak was terugstorting geld maandag (5 september) of dinsdag (6 september) Sabine van dutch glories zou s'avonds bellen op het huis telefoonnummer( met moeder) om te checken of alles in orde was. Helaas werd de afspraak niet na gekomen en werd er mobiel een berichtje ingesproken op dinsdag dat het die dag of de volgende dag(woensdag) gestort zou zijn. Inmiddels is het donderdag is er nog steeds geen geld en is het bedrijf WEDEROM niet bereikba
    Anoniem
    Eindelijk is het geld retour, maar niet omdat het bedrijf er zo z'n best voor heeft gedaan.
    De gemaakte afspraak werd niet nagekomen, pas na een tweede melding was het ineens snel geregeld.
    Voor ons nooit geen Dutch Glories meer!!