Klacht Dutch GP: 3 maand wachten op geld retour tickets

Klachtnummer
# 554879
Gebruiker
Mk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 24 augustus zijn mijn tickets verkocht via het resell platform van dutch gp site zelf. Ik kreeg eerst netjes een mail dat ik binnen 10 dagen (werkdagen wel te verstaan) mijn geld teruggestort zou krijgen.
Na dat 10 dagen waren verstreken, heb ik contact met ze opgenomen via info emailadres. De eerste mail was hetzelfde antwoord; binnen 10 dagen zou ik het geld ontvangen, waarop ik antwoordde dat ik het helaas nog niet had.
Het antwoord daarop was; uiterlijk 16 oktober wordt het teruggestort. Sorry, maar dit kan je toch niet maken? Het staat duidelijk op de website. Ik wil niet zolang wachten op dat geld, vind dit ook erg klant-onvriendelijk!

Gewenste oplossing

Het geld alsnog overstorten binnen een week

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch GP hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch GP?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen