Klacht Dutch GP: Tijdig mijn tickets geannuleerd en twee weken later reactie vanwege de nieuwe wetgeving.

Jip

Met destijds geluk ingeloot voor kaarten voor de DutchGP, die moesten dierct bestaald worden anders volgde aanmaningen. Door het systeem van loten kan je dus met kaarten komen te zitten die je niet direct zelf wilde maar dat is een klein risico want DutchGP zou aan het begin van 2020 met een verkoopplatform komen. Asngeizne ik vader wordt wilde ik de kaarten verkopen op het 'Resell Platform', maar dat is nooit gelanceerd door DutchGP. Dan volgens de annuleringsvoorwaarden mijn verzoek gedaan. Immer zou de Gp niet meer in Mei georganiseerd worden en dan kan men de kaarten annuleren, dat verzoek 24/3 ingediend (en jan Lammers (directeur) had dit overigens zelf gecommuniceerd. Op 9/4 reactie dat sinds 8/4 ze meedoen aan het bewaar je ticket programma van de overheid en dat je geen geld meer kan terugkrijgen, en anders pas als er een nieuwe datum bekend is voor het evenement en je dan niet kan. Ik heb mijn tickets eerder geannuleerd dan de nieuwe maatregel maar moet nu maar wachten tot of dat er uberhaupt een nieuwe datum komt. Dan kan ik pas een maand na de nieuwe datum mijn geld terugkrijgen, dat kan dus makkelijk pas over meer dan een jaar zijn!!!! het gaat hier om meer dan 2000,- euro, en ondertussne wordt het circuit verder verbouwd en vinden er nog optredens plaats ter ondersteuning van het event (zoals op 04/04 don diablo)....

Ik was tijdig met mijn verzoek, volgens de geldende annuleringsvoorwaarden waar men zelf aan refereerde en weken later zijn er nieuwe regels en kan het ineens niet meer! Ik verwacht op korte termijn een terugbetaling!

Wij vinden dat Dutch GP hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dutch GP?