Klacht Dutch Nails: Bestelling geplaatst en betaald maar geen levering

Klachtnummer
# 23187
Gebruiker
Chantal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een aantal weken geleden heb ik een online bestelling geplaatst bij Dutch Nails. Zij geven aan dat na betaling meestal binnen 24 uur geleverd wordt. Nu inmiddels 3 weken later ben ik mijn geld kwijt, heb 20 emailtjes gestuurd en heb iedere dag diverse keren gebelt. De telefoon wordt niet opgenomen, ook niet tijdens hun openingstijden, er komt een voicemail en die heb ik ook al meerdere keren ingesproken. Geen reactie, geen levering. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, ga ik het bestelde product nog ontvangen, of misschien is het bedrijf aan het failliet gaan. Is er een mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen daar ik dit zakelijk heb ingekocht. Sinds deze week is de eshop voor onderhoud gesloten, hij is nu al de hele week dicht.

De oplossing

Levering van het product of teruggave van mijn geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Nails hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?