Klacht Dutch Pharma: Aanmaning voor niet geleverde spullen

Klachtnummer
# 16624
Gebruiker
E.L. van Rijn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via de site NuCash.nl een gezondheidspakket aangevraagd voor €9,95, met verstrekking van machtiging 16-06-12
27-06 bedrag van rek. afgeschreven pakket nooit ontvangen
28-07 een vervolgpakket ontvangen, hierover 30-07 e-mail uitgedaan dat ik het eerste niet heb ontvangen en niet kan oordelen of e.e.a. goed is en ik vervolgzendingen wil ontvangen.
09-08 van D. P. e-mail terug dat men de proefperiode verlengd tot 31-08 echter nog steeds geen proefpakket ontvangen
11-08 e-mail uitgedaan dat ik geen proefpakket heb ontvangen en de vervolgzending van €54,95 niet als zodanig accepteert
Hierna nog diverse e-mails hierover uitgedaan, wel bevestiging dat e.e.a. op hun PC was ontvangen, echter geen reactie
27-08 en 31-08 e-mail uitgedaan dat ik geen vervolgzendingen wil ontvangen en wat te doen met de niet gebruikte vervolgzending.
Geen antwoord dus teruggestuurd per post en de onterechte afschrijvingen gestorneerd.
Daarna aanmaning en nu ingebrekestelling waarop via e-mail gereageerd, wat nu??

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen