Klacht Dutch Pharma: abonnee

Klachtnummer
# 113789
Gebruiker
hotmail
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1keer iets gratis gekregen nu zeggen ze dat ik een abonnement heb.Ik heb alles weer terug gestuurd maar ze blijven zeggen dat ik moet betalen. groet Francien Gerrits.

De oplossing

Ik heb geen contract getekend dus wil ik ook geen contract!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen