Klacht Dutch Pharma: afslank pillen

Klachtnummer
# 105250
Gebruiker
gerda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

werd er zo ziek van op dokters advies moeten stoppen.Heb tig keren rekeningen ontvangen heb tweemaal betaald.en vier keer afgemeld maar rekeningen blijven komen en steeds de zelfde brieven. nu weer 41 euro en weer mail of dit bericht is om af te melden,heb terug gemaild dat ik echt niks meer beaal en niks meer wens te ontvangen. als ik niet betaal voor 10 april gaan ze verder met een incasso bedrijf. wat moet ik nu nog doen heb brieven aangetekend verzonden. help me a.u.b ik heb een spatische darm daarom mag ik dat niet gebruiken.diaree overgeven was bijna uitgedroogd. zo val je ook af,maar dat was niet de bedoeling.dit was de eerste keer dat ik zoiets bestelde en nooit meer

De oplossing

dat ik van die brieven en rekeningen afkom .dat ze me serieus nemen na al die keren van opzegging ze schorsen het iedere eer weer op

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen