Klacht Dutch Pharma: Dreigbrieven met incassobureau

Klachtnummer
# 60782
Gebruiker
Ron
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Dutchpharma vorig jaar een proefpakket besteld en de enigste kosten ( verzend ) heb ik via telebankieren betaald. Ik heb toen ik het proefpakket na een hele lange tijd binnen heb gekregen direct afgemeld, omdat dat aan mij verteld was als ik er niet meer mee door zou gaan zodoende heb ik dat ook direct gedaan. Op een gegeven moment zag ik dat hun geld van mijn rekening hadden afgetrokken. Ik ben meteen naar de bank geweest om het terug te halen en heb het laten blokkeren zodat ze er niks meer vanaf konden halen. Ik heb ook in die periode nog een pakket van hun gekregen maar heb het direct terug gestuurd, omdat ik geen overeenkomst had en ik had niks meer besteld. Vanaf die tijd krijg ik dreigbrieven. Ik heb ze alle keren dat ik een brief kreeg een E-mail gestuurd en gevraagd of ze beter hun administratie na willen kijken. Het enigste wat ik terug kreeg waren de standaard brieven waarin stond dat ze binnen 10 dagen reageren wat ze nooit hebben gedaan.

De oplossing

Dat ze stoppen met brieven (drieg) te sturen en dat ze beter hun administratie nakijken voordat ze brieven gaan versturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen