Klacht Dutch Pharma: Dutch Paharma legale maffia maken misbruik van ouderen

Brink

Dit bedrijf benaderd oude mensen en luist ze er in, dan zitten ze vast en kunnen ze zelf niet tijdig opzeggen kost het ze 6 maanden minimaal.
Zeg je als kind dan voor je ouders op moest je de hele termijn alsnog voldoen en sturen ze snel een nieuw zgn proefpakket met terugstuur verplichting waardoor ouderen die dat niet meteen doen wederom aan een termijn van 6 maanden vastzitten. Ze hebben mijn moeder er 4x in geluisd dus ter waarde van honderden euro's de boel geflest.
Wij betalen gewoon niets meer ze reageren niet op coulance verzoeken, of mails waarin gevraagd word onze moeder niet meer te benaderen. Ze gaan gewoon door het lijken wel teken bah oplichters bende, legale maffia in plaats van een goed bedrijf met goede producten. Dus kijk maar uit gratis en proef is dus levenslang bij deze nare lui.

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?