Klacht Dutch Pharma: Dutch Pharma geen bevestigingsmail

Esther

klsvice zegt dat ik in maart een proefpakket heb besteld.Dit is niet waar.
Ik heb het pakket aangevraagd in december en geen bevestigingsmail hierover gehad.
Opeens na 3 maanden krijg ik een mail waarin staat of ik een link wil bevestigen om de proefzending te ontvangen.Op deze mail heb ik niet gereageerd. Ervanuitgaande dat er dan niet zomaar geld van mijn rekening
Ik heb deze link niet bevestigd. Ondanks geen goedkeuring hiervoor te hebben gegeven per mail wat terecht is gezien dit 3 maanden later is, werd er toch geld van mijn rekening gehaald. ik was op vakantie en heb het proefpakket niet binnen zien komen en de datum was al verstreken voor het opzeggen van vervolgpakketten. Waarover ik verder niet geïnformeerd ben of contact over is geweest met mij. Gezien ik het pakket 3 maanden geleden heb aangevraagd en ik nooit een bevestiging heb gehad, nu ervanuitgaande omdat ik de link niet heb bevestigd het pakket niet zou krijgen. bij thuiskomst dus vast aan ongewenst abonnement.

U stopt het abonnement per direct en stuurt mij geen vervolgzendingen meer en betalingsverzoeken. het blijft bij de proefpakket zending waarvoor ik al heb betaald.
Ik maak geen gebruik van jullie diensten en wens geen mails en telefoontjes te ontvangen over jullie bedrijf.

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?