Klacht Dutch Pharma: Dutch Pharma moet gestopt worden

Klachtnummer
# 73894
Gebruiker
Veronica Patricia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Proefpakket besteld
Tijdig schriftelijke opzegging verzonden naar postbus DP.
Zeggen niets te hebben ontvangen.
Schrijven ongevraagd geld af van je bankrekening. Tot 2 x aan toe en gebruiken verschillende banknummers om toch te kunnen incasseren na storno bedrag door mijzelf.
Overlast van mails dat ik moet betalen omdat ik vastzit aan jaarabonnement.
Er komen steeds meer incassokosten bij.
Hun correspondentie slaat nergens op.
Kortom, dit is een klacht, net als van alle honderden gedupeerde van DP.
Dit bedrijf moet gestopt worden, want ze blijven zolang dreigen met hun incasso-partner Certin, dat je van angst, alleen om van hun af te zijn gaat betalen. Diep triest!

De oplossing

Ik wil dat ze mij, en alle andere gedupeerden uit hun zogenaamde administratie verwijderen. Mensen die wel hun producten willen gebruiken en betalen, zien als hun klant. Maar maar mensen die dit niet willen respecteren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?