Klacht Dutch Pharma: geen respons op annulering proefpakket

Ingevan braam

Ik heb op 14 dec proefpakket ontvangen (briefdatum 13 dec 2013) en op 18 dec 2013 mail gestuurd met de gegevens vanuit de meegestuurde brief van het bedrijf dat ik geen vervolgzendingen wil. Tot op heden geen respons gekregen van hen dat ze het t verwerkt hebben, alleen dat ze op 18 dec de mail hadden ontvangen. Ik zag vandaag op mijn pers site van hen dat het klantnummer anders is dan de klantcode op de brief. zouden ze dit als argument kunnen gaan gebruiken?
ik zal uit voorzorg maar ff een screenshot maken van de huidige persoonlijke site zodat ik de huidige gegevens heb van de pers site en van de brief heb ik al een copie en ook alle mail ontvangsten van het bedrijf heb ik , maar tot op heden niet terug gereageerd door hen , is dat normaal? k ben benieuwd of ze vervolgzendingen doen, want dat kan niet gezien het feit dat ik 4 dagen na ontvangst al geannuleerd had.

alsnog respons van het bedrijf en beslist geen vervolgzendingen aangezien ik al 4 dagen na ontvangst geannuleerd heb. zeer trage reactie terug van bedrijf kan niet mijn inziens

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?