Klacht Dutch Pharma: Heb proefpakket aangevraagd maar nooit ontvangen , wel zijn de verzendkosten afgeschreven

Klachtnummer
# 41514
Gebruiker
liabell
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het proefpakket is nooit ontvangen , ik wil de betaalde verzendkosten terug.
Ook wil ik gezien alle klachten door mij gezien op het internet , ook geen proefpakket meer ontvangen , ook een brief verzonden aan Dutch Pharma heeft niets geholpen.
Ik wil dus mijn verzendkosten terug en geen enkele zending van Dutch Pharma nu en in de toekomst ontvangen, dus OOK GEEN PROEFPAKKET WIL IK ONTVANGEN!

De oplossing

Mijn verzendkosten terug en geen enkele zending wil ik ontvangen ,
dus ook het niet geleverde proefpakket wil ik niet ontvangen.!
Ik verwacht schriftelijk bericht dat ik ben uitgeschreven als klant bij Dutcpharma

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen