Klacht Dutch Pharma: Incassokosten Dutch Pharma

Klachtnummer
# 53705
Gebruiker
Marion
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enige tijd geleden proefpakket ontvangen tegen betaling van de verzendkosten. Proefpakket gebruikt zonder gewenst resultaat. Na enkele weken eerste zending ontvangen en teruggestuurd. Geïncasseerd bedrag laten storneren. Daarna verschillende mailcontacten gehad dat ik voor een jaar aan DP vastzit omdat ik niet tijdig heb doorgegeven dat ik niks meer wilde ontvangen. Heb hun mails beantwoord en aangegeven dat ik nergens heb toegezegd dat ik vervolgzendingen wenste. DP blijft me lastigvallen met betalingsverzoeken en incassokosten. Ik ben geneigd om te betalen om van hun dreigementen af te zijn. Maar gezien de vele negatieve reacties wacht ik toch nog met
wordt en de mensen gewaarschuwd worden om in dit ondoorzichtige manier van adverteren niet meer in te trappen. Het troost me dat er heel veel mensen zijn ingeluisd en ik niet de enige ben. Maar hoe kom je ervan af?

De oplossing

Heel graag wil ik af van hun "contract". Ik heb nooit de bedoeling gehad om hier een jaar aan vast te zitten. Ik heb geen zin meer in die aanmaningen en dreigementen met incassokosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen