Klacht Dutch Pharma: Jaar vast na proefpakket

NaamIsCindy

Enige tijd geleden heb ik bij Dutchpharma een proefpakket aangevraagd voor Weight-Control-supplementen. Ik wilde weten wat het was, maar voor mij werkte het niet. Ik wilde dan ook geen vervolgpakketten ontvangen. Helaas was ik vergeten om na het proefpakket af te zeggen. Kort daarop kreeg ik een nieuwe zending tabletten binnen. Ik heb me toen meteen afgemeld, omdat ik die niet wilde. Nu kreeg ik vorige week weer tabletten binnen. Ik ben nu gaan bellen met Dutchpharma. Na 19 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik eindelijk contact. Deze mevrouw vertelde mij doodleuk dat ik er een jaar aan vast zit, omdat ik niet na het proefpakket heb opgezegd. Ik vroeg haar hoe ik dat kon weten. Ze vertelde toen dat het in de voorwaarden staat. Dat zijn die honderden regeltjes met kleine lettertjes die niemand leest. Ik vind dit dan ook erg onduidelijk en ben het er niet mee eens dat ik eraan vast zit.

Ik zou graag eerder van de zendingen af willen. Ik gebruik de supplementen niet en gooi ze weg. Terug sturen heeft geen zin, want jullie gooien ze ook weg.
Ik wil erg graag van mijn contract af.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.