Klacht Dutch Pharma: Krijg betaling herinnering na opzegging binnen 2 weken

Klachtnummer
# 281433
Gebruiker
Mama annemarie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had een proefpakket van afslankpillen heb na de ontvangst gelijk opgezegd binnen 2 weken maar kreeg een rekening van vervolgzending en heb de vervolgzending nooit ontvangen had een mail terug gekregen dat ze het stop zetten maar ben de mail kwijt eeenk per ongeluk verwijdert paar keer mails gehad met betaal verzoeken en heb geantwordt dat ik heb opgezegd en dat ik niet ga betalen en dat iknir t lid mag worden i.v.m. bewindvoering en ze willen bewijs hebben ervan en desat wil ik niet ga niet mijn gegevens bloot leggen en nu weer een brief binnen weer voor betaling herinnering wordt er moe van.

De oplossing

Dat ze mij uit het systeem halen en mij geen betaling herinnering meer sturen met een brief of mail met antwoord dat het is opgezegd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen