Klacht Dutch Pharma: Misleiding bij bestellen proefpakket.

R Majoor

Mijn klacht gaat over het bedrijf Dutch Pharma. Mijn vriendin heeft een proefpakket van dit bedrijf besteld, met voeding supplementen. Bij deze bestelling is zij uitgegaan van een proefpakket, maar was nergens bij deze aanbieding te lezen dat het om een abonnement gaat wat je binnen 7dagen na ontvangst moet annuleren. Dit is uiteindelijk wel te vinden in de algemene voorwaarden, maar erg onduidelijk beschreven. Omdat wij niet deze specifieke informatie hebben gekregen bij de bestelling, vind ik dat ze ons er hebben ingeluisd met onduidelijke informatie. Verder hebben we toestemming gegeven om éénmalig een bedrag af te schrijven voor de verzendkosten van het proefpakket. Dutch Pharma heeft zonder toestemming een bedrag voor de vervolg zending incl. verzendkosten van een vervolg pakket voor een half jaar afgeschreven. We hebben hiervoor geen toestemming gegeven maar dit is toch gebeurd. Wij betalen niets aan DP omdat wij vinden te zijn misleid.

Volledige ontbinding eenzijdig contract en geen vervolg zending. Stoppen met incasso procedure tegen ons.

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?