Klacht Dutch Pharma: Misleiding bij bestellen proefpakket.

Klachtnummer
# 55977
Gebruiker
R Majoor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht gaat over het bedrijf Dutch Pharma. Mijn vriendin heeft een proefpakket van dit bedrijf besteld, met voeding supplementen. Bij deze bestelling is zij uitgegaan van een proefpakket, maar was nergens bij deze aanbieding te lezen dat het om een abonnement gaat wat je binnen 7dagen na ontvangst moet annuleren. Dit is uiteindelijk wel te vinden in de algemene voorwaarden, maar erg onduidelijk beschreven. Omdat wij niet deze specifieke informatie hebben gekregen bij de bestelling, vind ik dat ze ons er hebben ingeluisd met onduidelijke informatie. Verder hebben we toestemming gegeven om éénmalig een bedrag af te schrijven voor de verzendkosten van het proefpakket. Dutch Pharma heeft zonder toestemming een bedrag voor de vervolg zending incl. verzendkosten van een vervolg pakket voor een half jaar afgeschreven. We hebben hiervoor geen toestemming gegeven maar dit is toch gebeurd. Wij betalen niets aan DP omdat wij vinden te zijn misleid.

De oplossing

Volledige ontbinding eenzijdig contract en geen vervolg zending. Stoppen met incasso procedure tegen ons.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen