Klacht Dutch Pharma: misleiding door verborgen voorwaarden

loes

In maart 2014 proefpakket besteld, website was toen nog niet aangepast. Het was toen niet meteen duidelijk dat je met de bestelling van het proefpakket vast zat aan vervolgzendingen. Dutch Pharma heeft in maart 2014 niet op juiste wijze gewezen op de voorwaarden. nadat ik de eerste vervolgzending ontving en er geld van mijn rekening was afgeschreven, ben ik op de site gaan kijken. via veel omwegen kwam je op de voorwaarden in kleine letters. Ik voelde me zo stom dat ik niet beter had opgelet. ik heb de vervolgzendingen niet teruggestuurd, ik had er immers voor betaald. Pas dit jaar toen de praktijken van Dutch Pharma werd behandeld bij Radar, kwam ik erachter dat ik misleid ben. Nu dwingen ze mij de laatste ontvangen vervolgzending te betalen, er wordt gedreigd met deurwaarders en er zijn inmiddels extra kosten bijgekomen. ik zal niet betalen, want ik hem mij via de oude website, deze was niet duidelijk.

directe beëindiging van lidmaatschap en ik wil niet betalen voor de vervolgzendingen. Wil ook niet meer gebombardeerd worden met dreigbrieven en deurwaarders.

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?