Klacht Dutch Pharma: Na aanvraag vrijblijvend proefpakket ongevraagd vervolgzendingen gekregen.

Angie

Ik heb in januari 2014 een VRIJBLIJVEND proefpakket aangevraagd bij Dutchpharma van het Weight Control Vezel Complex. Ik ging akkoord met de algemene voorwaarden omdat het pakket anders niet verzonden kon worden. Ik heb op geen enkele manier een keuze gemaakt om vervolgzendingen te ontvangen. Bij navraag blijkt dat indertijd het afnemen van de vervolgzendingen is opgenomen in de algemene voorwaarden. Na enige tijd ontving ik een vervolgzending
van het product ik heb per direct een brief verstuurd en de vervolgzending geretourneerd. Daarna heb ik geen producten meer ontvangen maar wel rekeningen. Op iedere aangeboden rekening heb ik gereageerd, dat ik de vervolgzending heb geretourneerd en niet hiervoor ga betalen. Nu heb ik een vordering ontvangen, die vele male hoger als het oorspronkelijk bedrag, van een incassobureau. Volgens mij is het inschakelen van een incassobureau en hun vordering niet rechtsgeldig. Hoe handel ik nu verder in deze situatie.

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?