Klacht Dutch Pharma: Na melden van bewind en terug zenden van product toch deurwaarder invorderingskosten etc

# 112022
laloca13

Heb een zogenaamd " proef pakket " van deze organisatie ontvangen deze zou geheel gratis wezen en je zat nergens aan vast ik kwam er achter dat het echter op een stilzwijgend doorlopend abonnement ging en heb alles terug gezonden en meermaals geprobeert op te zeggen nu een jaar later willen ze van mij de verzendkosten incasseren door middel van een incassobureau die op de is gesteld door mij net als Dutchpharmacy zelf dat ik onder bewind sta en de producten niet gewenst zijn en waren maar nu is er op hun volgens het incassobureau geen heroeping's recht en moet ik alles gewoon betalen plus incassokosten en ze willen geen contact met bewind opnemen en zit dus volgens hun in de knel en moet per direct betalen

Kwijtschelding van alle extra kosten en geen betaling incassokosten plus alle extra gerekende kosten door dutch pharma en excuses lijken mij wel op z'n plek aangezien ik direct openheid van zaken heb gegeven en dus ook niet in deze financiële rompslomp terecht zou moeten kunnen komen !

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?