Klacht Dutch Pharma: na op tijd opzeggen, toch vervolgpakket gekregen.

Klachtnummer
# 116035
Gebruiker
Astrid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb meegedaan met proefpakket, wil geen vervolgzendingen en heb ruim binnen de gestelde tijd opgezegd. Nu toch een vervolgzending gekregen, wat nu te doen?

De oplossing

Ik wil weten wat ik met het pakketje moet? Ik ga geen vervolgzendingen betalen omdat ik hier niet om gevraagd heb.
Wil graag antwoord van het bedrijf heb netjes ruim binnen de tijd gereageerd en telefonisch contact gehad. Geen reacties gehad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen