Klacht Dutch Pharma: Na proefpakket blijk ik een lidmaatschap te hebben.

Klachtnummer
# 76923
Gebruiker
C. Visser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het bestellen van een proefpakket afslankpillen heb ik binnen de gestelde termijn opgeegd via een brief per post. Na 2 maanden krijg ik opnieuw een pakket per post opgestuurd en blijk ik nu een lidmaatschap te hebben. Huh???? Dat heb ik nooit gedaan. Na een belletje naar het bedrijf blijkt dat per post verstuurde opzeggeingen niet gelden. Terwijl in de kleine lettertjes staat dat dit wel zo is. De telefoniste zegt: had u het maar via de e-mail op moeten zeggen of via een aangetekende brief. Het lidmaatschap is nu ingegaan ren ik zit er voor een jaar aan vast.

De oplossing

Ik wil graag dat het lidmaatschap per direct wordt beeindigd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen