Klacht Dutch Pharma: na proefpakket krijg ik ongewenste vervolgzendingen

Klachtnummer
# 83371
Gebruiker
wilma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na proefpakket te hebben ontvangen en betaald, kreeg ik vervolgzendingen en werd er geld via automatische incasso van mijn rekening gehaald. Dit via de bank wel weer terug laten storten en de rekening geblokkerd voor deze incasso. Ook een mail geschreven naar dutch pharma betreft een niet gesloten overeenkomst (gebruik gemaakt van de voorbeeldbrief consumentenbond) Ik heb tenslotte nergens getekend voor vervolgzendingen.
Ik krijg een mail terug van dutch pharma dat ik wel een oveeenkomst heb, omdat ik me niet tijdig afgemeld heb.
Schandalig dat zij dit als overenkomst zien! Grote behoefte om dit aan te vechten.
Graag tips hoe dit aan te pakken.

De oplossing

Ik wil geen vervolgzendingen. Ik wens niet meer lastig gevallen te worden. Geen contract! Laat het bedrijf maar bewijzen dat ik een overeenkomst heb.
Het niet op tijd reageren na proefpakket is onduidelijk en de consument komt er dan te laat achter dat je moet afzeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen