Klacht Dutch Pharma: Ondanks aangifte bij politie en nooit te hebben besteld, blijft DP intimideren. We zijn het zat!

Willemien

We ontvangen zomaar een mail van DP met de vraag om hun volmacht te geven om geld van onze rekening te halen. We hebben nooit iets besteld. We reageren middels email en leggen ze uit dat we nergens vangediend zijn. Toch haalde DP geld van onze rekening. We hebben het geld terug en de rekening voor hun laten blokeren. Aangifte gedaan bij de politie. Wij vragen voor de zoveelste keer om een bewijs van bestelling. Krijgen we niet. Zij sturen na enkele aanmaningen een louche incassobedrijf op ons af. Nou ja, dat zeggen ze. We krijgen een brief van het incassobureau dat zij bij ons komen als we niet betalen voor een bepaalde datum. Wij weigeren te betalen en wachten hun bezoek uit Purmerend wel af. We schakelen een advocaat in als er daadwerkelijk iemand voor de deur staat. Desnoods laten we die gast binnen om samen met ons op de politie te wachten. We zijn de intimidaties meer dan zat. Wij eisen dat DP stopt met die onzin.

We hebben geen contract en niets betaald. Wij willen geen contract en zullen nooit betalen. Als er iemand van het incassobureau uit Purmerend voor de deur staat, halen we de politie er bij. We zullen Dutch Pharma aanklagen wegens laster, intimidatie, en valse beschuldigingen.

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?