Klacht Dutch Pharma: Ongewenste vervolgzendingen van Dutch Pharma, ondanks tijdige schriftelijke opzegging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 55667
Gebruiker
Veronica Patricia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Proefpakket besteld, tijdig opgezegd schriftelijk. Incasseren ongevraagd via m'n bank.
Houden vol aan een jaarabonnement vast te zitten. Blijven dreigen via e-mail. Blijven vervolgzendingen sturen. Kan iemand hun stoppen! Werken samen met een incasso- bureau, die de mensen de stuipen op het lijf jagen met dreigementen, zodat ze uiteindelijk toch betalen uit angst! Dit kan toch niet!

De oplossing

Ik wil gewoon van Dutch Pharma af! Ik heb geen contract met hun afgesloten. Ik heb tijdig laten weten dmv een brief, dat ik geen vervolgpakketten meer wou ontvangen.
Ik wil niets meer van hun ontvangen!
Ik wil dat ze mij uit hun administratie verwijderen! Oftewel klantenbestand!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Veronica Patricia
    Datum
    Als ze bij jullie niet zijn aangemeld dan kunnen jullie niets voor mij betekenen. Dutch Pharma. Kan dus zomaar de mensen oplichten.
    Zo diep triest

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Veronica Patricia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen