Klacht Dutch Pharma: Ongewenste vervolgzendingen van Dutch Pharma, ondanks tijdige schriftelijke opzegging

Veronica Patricia

Proefpakket besteld, tijdig opgezegd schriftelijk. Incasseren ongevraagd via m'n bank.
Houden vol aan een jaarabonnement vast te zitten. Blijven dreigen via e-mail. Blijven vervolgzendingen sturen. Kan iemand hun stoppen! Werken samen met een incasso- bureau, die de mensen de stuipen op het lijf jagen met dreigementen, zodat ze uiteindelijk toch betalen uit angst! Dit kan toch niet!

Ik wil gewoon van Dutch Pharma af! Ik heb geen contract met hun afgesloten. Ik heb tijdig laten weten dmv een brief, dat ik geen vervolgpakketten meer wou ontvangen.
Ik wil niets meer van hun ontvangen!
Ik wil dat ze mij uit hun administratie verwijderen! Oftewel klantenbestand!

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Veronica Patricia
    Als ze bij jullie niet zijn aangemeld dan kunnen jullie niets voor mij betekenen. Dutch Pharma. Kan dus zomaar de mensen oplichten.
    Zo diep triest

Veronica Patricia

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?