Klacht Dutch Pharma: Ongewenste vervolzendingen

Klachtnummer
# 88900
Gebruiker
Yvon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin augustus 2014 online een gratis proefpakket slaapsupplementen aangevraagd. Verzendkosten via automatische incasso afgeschreven. Enige tijd later ontving ik een vervolgzending waar ik dus niet uitdrukkelijk om gevraagd had ( Consumentenbond: de mededeling dat er vervolgzendingen komen mogen niet achter "actievoorwaarden" verstopt zitten). Het geld voor dit pakket werd via (onrechtmatige) automatische incasso van mijn rekening afgehaald. Heb dit bedrag gestorneerd en rekening geblokkeerd. Ik heb inlichtingen ingewonnen bij De Consuwijzer, bij Jurisch Loket en bij Kassa. Heb aangetekende brief gestuurd en vervolgzending geretourneerd. Hierop volgden verschillende aanmaningen tot betaling, omdat er zogenaamd een lidmaatschap zou zijn aangegaan voor één jaar. Ik heb nu een laatste waarschuwing gekregen: als ik niet binnen 5 dagen betaal wordt Incassobureau ingeschakeld. Het gekke is dat ik volgens D.P. een jaarcontract heb, toch heb ik maar 1x vervolgzending ontvangen, ra,ra

De oplossing

Ik wens geen dreigbrieven meer te ontvangen over het betalen van een vervolgzending, omdat ik nl. helemaal geen overeenkomst heb gesloten voor een vervolgzending. Ik heb alleen een proefpakket aangevraagd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen