Klacht Dutch Pharma: onterecht abonnement

poepie 78

Goedendag, wij hebben een vervolgzending van voedingssupplementen ontvangen terwijl we binnen 3 weken na ontvangst van proefpakket via e-mail te kennen hebben gegeven dat we geen vervolgzendingen willen ontvangen. We hebben volgens algemene voorwaarden gehandeld zie punt 2.1. We hebben 9 dec 2013 opgezegd en via e-mail bevestiging ontvangen dat deze annulering 16 dec 2013 succesvol is verwerkt. Wel vreemd dat we nu pas bericht krijgen dat we 2??? proefpakketten hebben besteld en dat het niet toegestaan is om 2 van deze paketten op 1 adres te bestellen is ook bekend. Hoe kan dit nou en dan hebben we hierdoor nu een abonnement voor een jaar!!Graag wil ik alle papieren inzien waar op staat wat en wanneer het besteld is. M.vr gr. B.I Janssen

We willen hier een passende oplossing en dat is geen contract en geen vervolgzendingen meer en de afgeschreven bedragen buiten de kosten van het proefpakket teruggestort zien.

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?