Klacht Dutch Pharma: Proefpakket besteld en opgezegd en ze blijven mijn opzegging negeren

Anaflip

Na het aanvragen van een proefpakket, waren de verzendkosten afgeschreven en niks ontvangen. Na een poos gebeld en gemailed, in veronderstelling dat t opgezegd was. Opeens was er geld afgeschreven en vervolgverzending kwam binnen. Gelijk teruggestuurd en brief mee. Nu krijg ik steeds mails en incassokosten. Na meerdere malen aangegeven dat ik het had opgezegd en geen contact meer wil .Ook geven ze aan dat je 7 dagen voor vervolgzending kan opzeggen. Er is nooit aangegeven wanneer een vervolgzending kwam. Mailen is nutteloos, ze blijven me mailen met incassos. Wat te doen? Ik wil ervan af! Ik heb ze het pakket retour gestuurd en mijn incasso terug getrokken.
Ik ben heel netjes gebleven, maar nu word ik een beetje boos dat ik er heel veel tijd eraan kwijt ben, om steeds hetzelfde te herhalen.

Graag gewoon mijn ongewenste abonnement opzeggen (die ik op tijd heb opgezegd). Geen contact meer opnemen en geen pakketjes sturen. Ik ben ook verhuisd, dus ik wens niks op het oude adres te ontvangen.

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?