Klacht Dutch Pharma: zeer misleidende, agressieve, dwangmatige internetverkoop

mamacyntje

Ik ben een Dutch Pharma slachtoffer sinds februari 2014. Mijn rechtsbijstand zegt dat dit bedrijf op het uiterste randje van de wet balanceert en helaas dus wel binnen de wet. Betalen is dan ook hen advies. Enigszins vreemd omdat de consumentenbond toch andere dingen schrijft: https://kassa.vara.nl/fileadmin/user_upload/attachments/Reactie_Consumentenbond_Dutch_Pharma.pdf.
Ik ben deze overeenkomst zeer ongewild aangegaan. Ik was in de veronderstelling dat ik via een popup-reclameblokje alleen een proefzending had besteld. Zoals bij vele andere van hun slachtoffers heb ook ik de voorwaarden in goed vertrouwen, zoals bij respectabele bedrijven, ongelezen aanvaard. De proefzending was voor mijn dochter aan wie ik het pakket ook ongeopend heb gegeven. Hierdoor heb ik ook de meegezonden brief met voorwaarden over het hoofd gezien. Nu zit ik ongewild voor een jaar aan ze vast. Ze maken heel slim misbruik van het goede vertrouwen van kopers.

Als er iemand een betere oplossing heeft zodat ik per direct van het abonnement en dit bedrijf af ben, heel graag!

Wij vinden dat Dutch Pharma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dutch Pharma?