Opgelost door Dutch Racing Company: Bestellen, betalen en niks meer horen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 373259
Gebruiker
Jelle2500
Datum
9 reacties

Details

Klacht

19 juni een bestelling gedaan..

2 mails er achteraan maar geen reactie.

Uw bestelling is betaald en daar houd het op.

Gewenste oplossing

Gewoon mijn bestelling leveren of mijn geld terug.

Het adres is trouwens al opgevraagd bij de kvk... Ze hebben nog een week
Geboden oplossing
Bestelling uiteindelijk onvangen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

9 reacties

  1. Auteur
    Jelle2500
    Datum
    27 juni... Zoals verwacht nog steeds 0 reactie!

  2. Auteur
    Jelle2500
    Datum
    2 juli, Nog steeds geen reactie!


    Het begint nu wel mijn strot uit te komen...
  3. Auteur
    Jelle2500
    Datum
    Maar weer eens een mail gestuurd!

    Komt er geen reactie?
    Dan kom ik het persoonlijk wel even vragen waar mijn bestelling blijft!

    Mischien dan er dan eens een reactie komt.

    Het adres is bekend.
  4. Auteur
    Jelle2500
    Datum
    10 juli... Nog steeds geen enkele reactie

    Ik wacht de wettelijke 30 dagen nog af.
    Dan kom ik mijn geld persoonlijk ophalen!
    Ik heb lang genoeg gewacht op een update of een reactie.

    Ik verwacht niet dat ik überhaupt nog wat te horen krijg laat staan mijn bestelling zie verschijnen...

    Dit is het grootste pruts zaakje waar ik ooit wat heb besteld.

    Na zoveel klachten en er na zoveel tijd nog niets aan gedaan te hebben... Dan kun je beter stoppen en de site offline halen!
  5. Auteur
    Dutch Racing Company
    Datum
    Beste,

    Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie. Ik was in de veronderstelling dat tijdens mijn vakantie de webshop uitgeschakeld stond en de email op een automatisch replay stond, dit was helaas niet het geval.

    MIJN EXCUSES.

    Van oplichting is absoluut geen sprake. Indien gewenst kunnen wij als nog zo snel mogelijk uw bestelling leveren of uw betaling terug storten graag ontvang ik dan via de mail uw bestelnummer en rekeningnummer.
  6. Auteur
    Jelle2500
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Jelle2500
    Datum
    Inmiddels is het 23 juli...

    Ik zou de loop van vorige week mijn bestelling ontvangen!

    Toen dit dus niet het geval was heb ik vrijdag weer een mail gestuurd met de vraag waneer ik mijn bestelling kan verwachten...

    Ik heb ook nog geen mail of iets van een bevestiging van verzending ontvangen..

    Ook dus weer geen antwoord op mijn mail!!

    Ik Moet morgen een reactie hebben gehad anders ben ik het spuug en spuug zat en kom ik mijn geld ophalen!

    Ik ga niet afwachten hoe lang dat weer gaat duren via mails.

  8. Auteur
    Jelle2500
    Datum
    Je kan het gewoon niet maken om eerst weken lang niets te laten horen, Vervolgens met een excuus en een belofte van levering te komen en dan weer geen teken van leven geven...

    Nogmaals vandaag 23 juli reactie!

    Geen reactie? Sta ik 24 juli op de stoep.

    De wettelijke 30 dagen zijn al lang en breed voorbij.
  9. Auteur
    Jelle2500
    Datum
    Vanmorgen dus wel reactie met een track & trace van mijn pakket.

    Het is ontzettend jammer dat er na zoveel klachten over slechte communicatie of helemaal geen communicatie er nog altijd weinig aan is gedaan om dit te verbeteren...

    Het duurt al zo lang voor dat er een pakketje eindelijk onderweg is... Zorg dan dat uw klanten dat ook weten...

    Ik heb na mijn bestelling bij Dutch Racing ook bestellingen gedaan uit China en Engeland... Die uit Engeland moest met de hand worden gemaakt en daar word ook pas aan begonnen zodra er besteld is...

    Die bestellingen zitten nu al een maand op mijn auto terwijl ik eerst boos moet worden en 80 mails moet sturen om er achter te komen waneer mijn bestelling uit Nederland eens komt...

    Dat is ronduit belachelijk!

    Gegroet

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dutch Racing Company?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen