Klacht Dutch Racing Company: Geen reacties op mails na ontvangen van betaling.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 414891
Gebruiker
Luigi01
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13/12 een bestelling geplaatst en onmiddelijk het bedrag overgemaakt.

De 20/12 een vraag gemaild of het geld ontvangen werd, dezelfde dag reactie dat de goederen na het weekend verwacht en verstuurd zouden worden.

11 dagen verder (31/12), nog steeds geen pakket ontvangen. Nogmaals gemaild, geen reactie.

Op 06/01 opnieuw gemaild, weerom geen reactie. Wij staan op het punt om verdere stappen te ondernemen als dit niet opgelost geraakt met de zaak zelf. We voelen ons bestolen.

De oplossing

Ik zou nu vooral willen dat ik bewijs zie dat het pakket verzonden werd, met een tracking nummer! Het heeft lang genoeg geduurd!

En dan nog even dit in het algemeen:
Reageer op mensen als zij mailen. Ben je op vakantie, stel dan een automatisch bericht in. Ben je niet op vakantie, maar heb je het druk, laat het dan weten.

De betalende klant heeft recht op antwoord. En als verkoper heb je de plicht om de klant elke stap van zijn bestelling te laten weten.

En heb je geen tijd om snel een mailtje te schrijven of om je zaken rond te krijgen, is het mss beter om alle lopende zaken af te handelen en de zaak op te doeken. Op deze manier stel je je klanten én jezelf niet teleur.

Ofwel stel je je zaken op orde en zorg je dat bestellingen op de beloofde dag de deur uit gaan. Zo voorkom je dezelfde teleurstellingen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Luigi01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Meer druk zetten op de desbetreffende bedrijven zodat deze zich genoodzaakt voelen om te reageren. DRC heeft nooit gereageerd op de klacht of mails.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dutch Racing Company?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen