Klacht Dutch Racing Company: In 1 zin klachten beschrijven is onmogelijk bij deze webshop. Of wat het moet voorstellen dan

Klachtnummer
# 380202
Gebruiker
vanderBurgh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ten eerste het antwoord wat ik kreeg op mijn vraag van als maandag de einddemper bestel en betaal (natuurlijk) is die dan dinsdag 23 juli of woensdag 24 juli binnen?

Beste Eric,

de demper word voor het eind van deze week geleverd.

Met vriendelijke groet,
DutchRacingCompany
www.dutchracingcompany.nl


Ik heb tot op heden nog geen t&t gehad, geen bericht terug of hij al verzonden was of vandaag wordt verzonden. ( Hopelijk niet het antwoord wordt eind dag verzonden en pas vier dagen later binnen krijgt, daar heeft deze ondernemer zoals uit meerdere klachten blijkt nogal een vaste gewoonte van gemaakt) Want zo niet dan kan ik vandaag ergens anders een einddemper bestellen zodat ik die morgen kan monteren. En zo dus bestelling geannuleerd kan worden en binnen vijf dagen mijn geld teruggestort verwacht.

De oplossing

Reageren, actie ondernemen, op tijd uitleveren. Proberen professioneel te werk te gaan ipv een uitermate amateuristisch onderneming te "runnen".

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dutch Racing Company?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen