Klacht Dutch Racing Company: In 1 zin klachten beschrijven is onmogelijk bij deze webshop. Of wat het moet voorstellen dan

vanderBurgh

Ten eerste het antwoord wat ik kreeg op mijn vraag van als maandag de einddemper bestel en betaal (natuurlijk) is die dan dinsdag 23 juli of woensdag 24 juli binnen?

Beste Eric,

de demper word voor het eind van deze week geleverd.

DutchRacingCompany
www.dutchracingcompany.nl

Ik heb tot op heden nog geen t&t gehad, geen bericht terug of hij al verzonden was of vandaag wordt verzonden. ( Hopelijk niet het antwoord wordt eind dag verzonden en pas vier dagen later binnen krijgt, daar heeft deze ondernemer zoals uit meerdere klachten blijkt nogal een vaste gewoonte van gemaakt) Want zo niet dan kan ik vandaag ergens anders een einddemper bestellen zodat ik die morgen kan monteren. En zo dus bestelling geannuleerd kan worden en binnen vijf dagen mijn geld teruggestort verwacht.

Reageren, actie ondernemen, op tijd uitleveren. Proberen professioneel te werk te gaan ipv een uitermate amateuristisch onderneming te "runnen".

Ook een klacht indienen over Dutch Racing Company?