Klacht Dutch Racing Company: Lulverhaal

1-5-2017 luchtfilter besteld.
Gemailed op 3-5-2017 wanneer filter verzonden wordt.
Krijg antwoordt op 3-5-2017, pakket wordt 9-5-2017 verzonden.
Op 30-5-2017 gemailed dat ik nog steeds niks ontvangen heb.
1-5-2017 antwoordt op 3-6-2017 wordt het pakket verzonden.

Ik heb hem geantwoordt dat t eerst zien dan geloven is.
Mensen neem deze tip van mij aan. Als er geen contactgegevens op een site staan zoals bv adres en telefoonnummer, bestel er dan helemaal niks.
Dat soort sites worden door pisventjes beheerd, die nadat ze een bestelling ontvangen hebben zelf pas de bestelling plaatsen.
En je zodoende met een wachttijd zit.
Als dat soort rukkers dat nou gewoon op hun site vermelden is er niks aan de hand kan je er rekening mee houden.
Nu zit ik te wachten op een k*t luchtfilter.

Emiel, jij mag heeeeel blij zijn dat jij geen adres op je site had staan.
Ik had je namelijk graag voor die €31,- wat corrigerende tikjes komen brengen.

Zeg gewoon waar het opstaat, en kom niet met kut smoesjes.
Je moeder zal trots op je zijn.

Will75

Beste W Brugman, Persoonlijk vindt ik dit een erg overdreven reactie. wij doen er alles aan om zo snel mogelijk te leveren en nemen uw klacht ook zeker serieus. Echter dit product is normaal gesproken direct uit voorraad leverbaar maar staat helaas op dit moment in backorder. De leverdatum is enkele malen door de fabrikant verschoven. Indien u de levertijd te lang vindt bent u uiteraard vrij uw bestelling te annuleren. Met vriendelijke groet Dutchracingcompany .

Wat jij persoonlijk van mijn reactie vind, dat kan mij dan weer persoonlijk weinig doen.
    Zakelijk lever ik ook diensten, en als ik zie dat ik mijn afspraak niet na kan komen.
    Dan ben ik diegene die dan de klant daarvan op de hoogte stelt, dat hoort zo vind ik..iets met fatsoen.
    Gewoon zeggen waar het opstaat , dan zitten mensen niet voor jan lul te wachten.
    Maar genoeg woorden besteed aan jou.
    Ik vind de levertijd idd te lang duren, dus bij deze wil ik mijn bestelling annuleren.
    Moet ik nu ook 5 weken wachten op terug storting?
    Of is dit iets wat je wel snel kan doen?!
    Will75

En dan blijft de reactie uit, zoals verwacht.
    Stort me geld dan terug, of was dat weer de zoveelste belofte die je niet na kan komen?!

Dutch Racing Company
    Beste W Brugman,

Wij hebben u 01 juni 2017, om 08:54 een email gestuurd met de vraag om uw rekening door te mailen, zodat wij het bedrag kunnen terug storten.

Graag ontvangen wij van u een email met uw rekening nummer zodat wij de betaling kunnen terug storten

met vriendelijke groet
    Dutch Racing Company
    Het bedrag is op 02-06-2017 aan u terug betaald

Ook een klacht indienen over Dutch Racing Company?