Klacht Dutch Racing Company: Onnodig lang uitstellen van versturen product

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 379981
Gebruiker
vanderBurgh
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had op 7 juli een veerpootbrug besteld en na verschillende mailtjes waar die bleef heb ik tot 2 keer toe toezegging gehad dat die eind vd dag verstuurd zou worden maar natuurlijk niet geleverd de volgende dag. Pas op woensdag 24 juli kreeg ik hem binnen waarna ook nog is bleek dat aan 1 kant het schroefdraad al glad was waardoor ik de veerpootbrug niet eens kon installeren. Dus retour aanvraag op site dutchracingcompany ingevuld en nog wachtende op antwoord terug daarover.

Gewenste oplossing

Een nieuwe veerpootbrug zsm opsturen en anders geld retourneren.
Geboden oplossing
Welke aangeboden oplossing? Er is geen oplossing voor dit bedrijf, behalve opheffen. Heb bestelling geannuleerd nadat de toezegging dat product voor einde vd week in mijn bezit zou zijn niet was nagekomen. En dat jammer genoeg zoals al verwacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dutch Racing Company?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen